Eğitim Süresi: 4 yıl (8 yarıyıl) 240 AKTS 
Akademik ünvan: BİYOLOJİ

 

Çalışma programı yapısı

Çalışmaların ilk yılında 10 kişi vardır. Çalışmaların ikinci yılında 10 kişi, 2 tanesi seçmeli ve 4 kişilik bir gruptan seçilmiştir. Çalışmaların üçüncü yılında, 8 kişilik bir gruptan seçilmiş 10, 6 zorunlu ve 4 seçmeli ders bulunmaktadır. çalışmaların dördüncü yılı, 8’i zorunlu olan ve 3’ü 6 kişilik bir gruptan seçilen 11 kişi vardır. Dördüncü sınıfta, 8’i zorunlu olan 11 kişi ve öğrencinin seçtiği üç dersi vardır. altı teklif etti. 8. yarıyılda, zorunlu derslerde yer alan bir final ödevi yazar.


Çalışma programı hedefleri

Çalışma programının temel amacı, biyoloji bilgisine ihtiyaç duyan çeşitli meslekler için profesyonelleri eğitmek, bu alanda modern bilgiyi uygulama becerisinin yanı sıra ileri eğitim için öğrencileri eğitmektir.

Çalışma programı, biyoloji alanlarında bilgilerini uygulayan çeşitli görevleri yerine getirmek için profesyonel biyologları yetiştirmede açıkça tanımlanmış ve farklı bir amaca ve sosyal role sahiptir: ilkokul, ortaokul ve yüksek öğrenimde ve bilimsel araştırma laboratuvarlarında, botanik bahçelerinde, doğal tarih müzelerinde, ulusal parklar, akredite kalite kontrol laboratuarları, biyoteknolojik laboratuvarlar, araştırma laboratuarları, çevreyi izleme ve koruma ofisleri ve bazı sanayi, tarım ve tıp alanlarında çalışmaları için gerekli eğitimin verilmesidir.


Çalışma programı amaçları

  • Biyoloji alanında genel olarak kalitenin yanı sıra profesyonel eğitim;
  • Edindiği bilgileri pratik problemlerin çözümünde uygulayabilme ve anlayabilme;
  • İleri eğitim için temel yeterlilikler;
  • Çevresel koruma ve biyoteknoloji için bağımsız olarak yeni yöntemler ve teknikler uygulamak ve geliştirmek;
  • Mesleki gelişim ve ileri düzey beceriler ve bilimsel eğitim için edinilen bilgi ve becerileri kullanma becerisi


Lisansüstü öğrencilerin yeterlilikleri

Çalışma programına hakim olarak öğrenciler aşağıdakiler için yeterlilik kazanacaklardır:

  • Eleştirel düşünme becerilerinin gelişimi;
  • Biyoloji ve çevrenin korunması alanında profesyonel, yönetsel ve analitik faaliyetler için gerekli öğrenim becerileri;
  • Edinilen bilginin uygulanması;
  • Modern bilgisayar ve iletişim teknolojilerinin yaratıcı kullanımı.